Lumikko on erikoistunut kuormatilan lämpötilansäätölaitteiden tuotekehitykseen ja valmistukseen. 2010-luvulla kansainväliset markkinat valloittaneen Lumikon kasvun on mahdollistanut tulevaisuuteen katsova imago. Kun imago on askeleen edellä kehitystä, luottamus brändiin säilyy myös toiminnan uudella tasolla.
Saksalaiseen Bitzer SE -konserniin vuonna 2012 liittynyt Lumikko jatkoi kasvuaan siirtymällä kiinalaisen yhteistyökumppani SONGZin alaisuuteen vuonna 2017. Tämä on mahdollistanut merkittävät kasvunäkymät tuoteparannusten ja asiakaslähtöisen toimintatavan kautta.
Lumikko Technologies Oy haluaa panostaa entistä vahvemmin tuotekehitykseen, ja tavoitteena on olla yksi maailman johtavista lämmönsäätölaitevalmistajista. Palvelun laadussa on satsattu asiakastukeen ja kattavaan huoltoverkostoon.
SIVUSTO ⋅ VERKKOKAUPPA ⋅ KAMPANJAT ⋅ MARKKINOINTIMATERIAALIT ⋅ MAINOSKUVAUS ⋅ VIDEOT
Kun tähtäimessä ovat kansainväliset markkinat, täytyy imagon vakuuttaa kaikkialla missä näytään. Messuilme on vain yksi monista Lumikolle toteuttamistamme projekteista. Globaalin brändin mielikuvan vahvistamisessa se on kuitenkin tärkeä tekijä, jonka puuttumista ei voi markkinoinnin muilla elementeillä korvata.